fredag 22 februari 2008

Stackars, stackars Patrick Ekwall.

Patrick Ekwall har tydligen blivit trakasserad av bröderna Schulman. De två bröderna bäver har tydligen registrerat mailadresser som har suffixet @tv4sverige.se och när de har mailat ut till andra så har suffixet verkat vara endast tv4.se. De har alltså skickat falska mail i andras namn för att framkalla lite roliga reaktioner antar jag. Nu är dock Ekwall fruktansvärt arg och känner sig kränkt och förolämpad. Han är arg för att han framställts som en person som kräver gratisprylar, blir förbannad för att han inte är känd nog och även för att han skall ha kallat kollegor för "fittor". Jag tänker mig själv in i den situationen och funderar på om någon jag känner ens skulle tro att det är jag som skickat dessa mail. Ännu mindre att de skulle bli upprörda när de väl får reda på att det hela egentligen berodde på några lustigkurrar. Tanken slår mig att Ekwall är förbannad för att han inser att allt det här är saker han mycket väl kunde ha krävt, sagt, gjort själv om han bara hade haft lite stake.

Inga kommentarer: